2014. szeptember 9., kedd

Első nagy utazás

Az otthon töltött idő mindig gyorsan telik. Ekkor is és nagyon izgultam a visszaút miatt. Arya még csak 1 hete velünk és már ekkora útra visszük. Mindenre felkészültünk, legalábbis próbáltunk. Cipős dobozból fabrikáltam neki kis almot, víz és a táp is be volt készítve. Sajnos mint a legtöbb cicus, Ő sem szereti a hordozót, folyamatosan megy akkor a hiszti. Nem sokkal az indulás után ki is szedtem belőle, ráraktuk a kis pórázt, ami igen is hasznos, hisz kordában tudtam tartani hogy ne mászkáljon olyan helyeken ahol nem szabadna. 

Először minden apró hangra, mozgásra odafigyelt. Nagyon meg lehetett rémülve de szerencsére sikerült gyorsan megszoknia és tudott pihizni. Iszonyat nagy meglepetésemre a 10 órás utat szinte végig aludta. Nagyon nyugodt volt, jó volt hogy nem kellett minden pillanatban figyelni rá hisz így én is tudtam pihenni.

Amikor épp ébredezgetett mindig odaraktam neki pár szem ennivalót amit be is falatozott gyorsan de sajnos az egész úton nem ivott. Már mindenhogy próbáltuk neki, kis tálból, a sajátjából, még a kupakból is de semmi. Az alom se nagyon érdekelte, egy kis pisi volt össz-vissz de legalább valami. Nagyon jól bírta az utat, nagyon büszke voltam rá. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése